ozlemtsd Merhaba arkadaşlar 3.5 yaşında oğlum var yemek gördüğü an ağlama krizlerine giriyor o kadar iştahsız yani. SİPRAKTİN kullanan anneler var mı acaba kimisi iyi diyor kimisi de zararı var diyor çok arada kaldım kullanan varsa yorum yapsın
oylesinebiri__ ozlemtsd acaba kimisi iyi diyor kimisi de zararı var diyor çok arada kaldım Kim iyi diyor ?
Canyavrum ozlemtsd aşırı uyku, sersem, halsizlik yapan bir şurup. Evet bir kaç kullanımdan sonra iştahı artıyor.
livanurvealpinannesi61 ozlemtsd yan etkisi iştah açıyor evet ama burda bir kaç kişi çocuğum doymuyor sürekli yemek istiyor çok kilo aldı vs demişti. İştahsızlık için ben kızıma babybomb kullandım güzel iştah açıyor oğlum da ağlardı yemicem diye ona da kullandım onun da iştahı daha iyi şimdi
yasemin0000 ozlemtsd valla iştah açtığı gibi deli gibi uyku da yapıyor ve bence bağımlılık da yapıyor. Babam çok zayıftı bir dönem 50 kiloydu ve biri önermiş öyle almıştı. Evet iştahı arttı ama sarhoş gibi geziyordu uyku yoğunluğundan. Bebeğinize verseniz neler olur kim bilir.
sibelcik Vermeyin bence ben 22 li yaslarimda kullanmistim uykudan beni yere yapıştıran bir şuruptu doktorların çoğu da önermiyor zaten bir aile hekimi bana özellikle önermemişti
mavi176_ Biz gastroenteroloji takipliyiz doktor yazmıştı bize evet bir dönem kullandık kullanım şeklini doktorunuz belirlediyse kısa bir süre kullanılabilir yemeğe ısındiriyor en azından benim oğlumun midesinde problem olduğu için iştahsızdi
ozlemtsd mavi176_ Polivit e de iyi diyorlar ama kullanmadım nutrigen üzüm çekirdeği aldım iki haftadır veriyorum tık yok hala
ozlemtsd livanurvealpinannesi61 O dediğiniz ilaçtan memnun kaldınız mı peki ya benim oğlum öyle böyle iştahsız değil yani yemek görünce ağlıyor lokma sokamıyorum ağzına nutrigen üzüm çelirdeği şurubu aldım iki hafta oldu oda işe yaramadı napacağımı şaşırdım inanın ki
Zeytin-gozz1 livanurvealpinannesi61 babybomb Kaç kullanımdan sonra iştah açtı? Biz 3 şişe bitirdik hiç fark olmadı malesef
oylesinebiri__ ozlemtsd bağımlılik yapıyor biz sadece 10 gün kullandık bebeğime bişeyler oldu bazı günler unuttup vermiyor dum garip bi hali vardı iştahını da aman aman açmadı zaten şurup sayesinde yerse bile bi anlamı kalmıyor şurup etkisinde yiyor doktorumuz 20 günden fazla kullanımda ciddi sorunlara neden olduğunu söyledi
livanurvealpinannesi61 Zeytin-gozz1 2 cı şişe yarım olunca iştah açtı bizde sürekli yemek istiyordu gece uyanıp acıktım diyordu oğluma kullandım onda da iştah açtı
kubra345 Zeytin-gozz1 düzenli verdiniz mi babaybomb bizde de aşırı başladı iştahsızlık kontrole götürcem de doktorumuza sorucam ondan soruyorum. Baya kullanan kişi iştah açtı felan yazmışda
mamacitaa_ ozlemtsd kızımda kullanmıştık bitirdik hatta 6 yaşındaydı sıfır etki. Maalesef ise yaramadı hiç
oseninyengenyengen Viador surup istah acici deneyebilirsiniz Siptaktin surup istah icin degil yan etki olarak istah aciyo uyku yapiyo vermeyin
eminem116_ Benim kızımda 3 yaşında doktor yazmıştı bize iştahı için çok zayıf diye gece yatmadan bir kaşık veriyorum gerçekten de arttı iştahı uyku konusunda da bir sıkıntı yaşamıyoruz hiperaktif zaten gece yatmadan veriyorum bir sıkıntı olmuyor
Zeytin-gozz1 livanurvealpinannesi61 faydasını görmeniz ne güzel olmuş. Peki bırakınca iştah durumu ne oldu?
livanurvealpinannesi61 Zeytin-gozz1 bırakınca da iştahı aynıydı sorun olmadı sadece okulda beslenme yemek istemiyor pek ama evde yiyor şükür