elbusmel evlenmeden önce gen testi yaptırdım eşimle ilerde çocuğum olduğunda sorun yaşamamak adına, ben taşıyıcı çıktım eşim sağlıklı. Çocuğumuz %50 ihtimalle sağlıklı yada taşıcı olacaktı ama hasta olmayacaktı. Çok şükür hasta değil ama taşıyıcı mı bilmiyorum henüz onun için gen testi yaptırmadım