gokcekus_ adem Canan’a gittim doğumdan itibaren. Telefonla ulaşması çok rahat.. ya çok sevmiştik doktorumuzu. Bazı nedenlerimizden dolayı memleketimize çok sık gidiyorduk. Yani anneme gittiğimde , babası yanında olmuyordu. Babasız çocukta hep o dönem hastalanır ya , işte ne uzakta bile hep ulaştık sağolsun. Şimdi başka yere tayin olduk. Kızımın vücudunda kızarıklık gördüm eşime hemen dedimki acaba adem beye fotoğraf atsam mı? Öyle rahat hissettiriyor insana