nrcnumay beslenmesi yetersiz ise sarılık olabilir benim oğlum olmuştu sürekli uyurdu uyandıramazdık , tabi sizin artık 1 aylık iştahında vs bir sorun yoksa beslenmesinde yani keyifliyse bir sorun olmayabilir ama bir sıradışılık varsa bir şüpheniz doktora gösterin