Mervebtnrr Kizim 28 günlükken verdim mama direndim 28 gün olmadi sma ile basladim önce emzirdim sonra 30 cc ile başladım çok veriyosunuz meme reddi yaşarsınız allh korusun doktor kesinlikle emzir önce sonra ver dedi sma da prebiyotik yok haliyle kabızlık yaşanır ama biz yasamadik suan 5aylik oldu kızım anne sütünde prebiyotik var ve d vitamini ocean kullanıyorum oda z.yagi benden tavsiye önce emzirin kızım emerken kakasini yapiodu kucagimda sonra mama veriyodum uzun oldu ama nacizane fikrim..kulak cubuguyla bebek vazelini sürün poposuna 1saat olmadan yapar kakasinı😉😊