Merhaba hanımlar 34 aylık oğluma tuvalet eğitimi veriyorım.Çiş konusunda asla sorunumuz yok ama kaka bizi aşırı zorluyor asla yapmak istemiyor.Tuvaleti eğlenceli hale getirdim kovaya su koydum gemileri yüzdürdük,mum yaktım getirdim eğer yaparsan mum üleyeceğiz dedim,abisini kaka yaparken izlettim sonra kakaya baybay dedik, ayıcıklarını getirdik bak onlarda yapıyor falan ama hiçbirinde asla başarılı olamadık :( 4 gün boyunca yapmadı karnı şişti kıvrandı mecburen lavman yaptım ama asla ona alıştırmak istemiyorum.Ne yapacağımı bilmiyorım kendimi çok çaresiz hissediyorum.Tecrübeli anneler tavsiye verirse denemek isterim