merhabalar,
cuma günü 9 aylık kızım açık kalp ameliyatı oldu (pre-op VSD) 3 gün yoğun bakımda kaldı 3 gün de hastanede serviste kalıyoruz yarın son gün inşallah. enfeksiyon kapmaması adına izole olmaktan başka ne gibi bir şey yapabilirim? bu durumu yaşayan oldu mu? balgam hızlı atması için ne yapabilirim? bakımı nasıl olacak? doktora hepsini soracağım ama bilen annelere de sormak istedim önceden.