Yok uyumuyor arkadaşlar. 15 dk uyuyup uyanıyor. Ben mental olarak bunu kaldıramıyorum. Zaten tek uyku yapıyordu. Ve ben ne kadar uykum bile olsa uyumuyordum oturuyorum kahve içiyorum biraz tv izliyorum falan kendime vakit ayırıyordum yani. Sakinleşiyordum,biraz pilim doluyordu yani. Şu an yaklaşık 40 dk dır sallıyorum öncesi 15 dk uyudu uyandı. Dün de böyle yaptı. Israr etmedim kaldırdım 3 gibi tekrar yatırdım yine uyamadı günü 15 dk uyku ile bitirdi yani. Napıcam ben?! Hem ağlıyorum hem sallıyorum dakikalardır