happymomk Oğlum 4.5 yaşında, ortam bazen 16 derece oluyor . Odası, mutfak falan ben donuyorum o üşümüyorum diyor. Gerçekten üşümüyor mu erkek çocukları soğuğu sever diyorlar ya yada üşüyor da anlamıyor mu acaba
MiracAlpinveUmutunAnnesi happymomk Benim büyük oğlumda hic sevmez sıcağı. Soğuk sever yani. Bu havada evde atletle dolaşır. Küçükken de ayağına çorap giydiremezdim. Sevmiyor olabilri
incinur1 happymomk o yaşta ki bi çocuğun bunu anlamaması imkansız bence, kızım 2 yaşında üşüdüğü zaman direk gelip üşüdüm üşüdüm diyor.
Yenibirannecik happymomk anlayacak yaşta bence benimde 4.5 yaşında kızım var ev ortamı 24 derece hala hırka ister sıcak sevıyor ama 2 yaşındaki kızım asla sevmiyor soğuk havalarda daha mutlu oluyor bence çocukla alakalı durum.
Minel-inannesi happymomk gece yatarken büzüşüp kalıyo ama üstünü örtünce anında uyanıyo örtme diye benim kızda🤦♀️ doğalgazı açınca bu sefer burnu yıkanıyor. Gece sürekli tuvalet, su içcem, canım sıkıldı diye uyanıp durduğundan uyku tulumu da giydiremiyom sıcakladım ben çıkar diye ağlaşıyo
happymomk MiracAlpinveUmutunAnnesi ayağından çorabını hiç çıkarmaz panduf da giyer aslında. Sonra da hasta oluyorlar 😄
happymomk incinur1 ya bilemiyorum içerisi bazen 21-22 derece oluyor bakıyorum üşüdüm diyor. Kaynanamların evinde doğalgaz var orada bi birkaç defa söyledi ama soğuk olduğu halde soruyorum üşüyor musun diye hayır diyor
happymomk Minel-inannesi o dengeyi ayarlayamıyoruz cidden 😄 biz klimayla ısınıyoruz gece kapatıyoruz bakıyorum 17-18 dereceye inmiş oğlum büzüşüp kalıyor. Üzerini örtüyorum açmak istiyor. Tulum da 2 senedir alıyoruz sıfır duruyor dolapta onu da giymiyor .