babybabyt soylediklerim aktif 1.5.yıldan fazladır kullandıklarımız zaten sadece yaş aralığının uzerine çıktık ve oynadıklarımızın parçalarını büyüttük. kitaplarda 3+. Oyuncaklarda legonun duplo setleri +3 yaş,Manyetik bloklar parça ekleyerek çoğalttık yetersiz kalıyordu.puzzle,doktor ve mutfak setleri,oyun hamur ve kinetix doğal kumlar,montessori tarzı oyuncaklar,parmak boyalar ve şu sıralar bisiklet her ne kadar oyuncak olmasada çok sevdi onuda kızım.Daha var ama şuan genel aklımdakiler bunlar aktif kullandıklarımız.