aren0 Bebeğim 8 aylık ama hiç hece çıkarmıyor baba dede dada babıldama yapmıyor sadece çığlık atıyor normal mi erken mi yoksa daha sizinkiler ne zaman bu sesleri çıkardı
aslananne27 aren0 o çığlık bana bela olmus 4 yâşındaki oğlum o aylarda başladı hala unutmadı devam ediyor gitmediğim psikiyatri kalmadı huy edinmiş
hamcokelek33 aren0 bizimki de 8 ay 10 günlük geçen iki kere abi dedi onun dışında tık yok😂 doktorumuz bişey olmaz dedi
emnedru Merhaba benim bebeğimde hep öyleydi şimdi 9 aylık oldu bi anda ağlarken mamama diye ağladı şaşırdım bende hep ne zaman babıldayacak diye bekliyordum bir günde yapıyorlar hep tekrar edin ben öyle yaptım 😊
kaspis Benim bebeğimde 8.ayın sonunda bir günde bir anda ba ba ba demeye başladı merak etmeyin her bebeğin gelişimi farklı canınızı sıkmayın