babymamma benim kızım da iki hafta önden gidiyordu, 38+4te doğdu.
35.haftada düzenli sancılar başlamıştı ama hastanede yatışım yapıldı, serum ve ilaçlarla durdurdu doktorum. Daha çok erken küvöze girmesi gerekebilir şimdi doğarsa diyerek, 38e kadar bekledi.