myangelson hayır bana bişey söylemediler tarih filan reçetede kimse vermedi aşı kartida aile hekimliği doldurmuyor sistemde var diyor bundan sonra kendim isteyip not alicam ya da reçete evet orda ki doktor da değişik ti evet bizim burda da özel aşıları aile hekimliği yapmıyor hiç götürmüyorum orda yapıyor da ne ne biçim yapıyorlar yanlış bilmiyorlar