Merhaba kızlar bi kaç gün önce göğsümü tesadüf kontrol ederken bir şey buldum içinde böle küçük nohut mu desem yoksa daha mı küçük anlayamıyorum daha küçük sanırım bi şey tam göğüs ucumun kahverengi kısmının dışında yanında beze gibi böle eşime baktırdım oynuyo kayıyo gibi dedi 1 aydır da regl olamıyorum emziriyorum bu arada yeni regl olmaya başlamıştım 2 ay falan olmuştu şimdi bu acaba gecikmeden kaynaklı olabilecek bir şey olabilir mi bilmem veya emzirmeyle mi diye ben kadın doğuma aldım randevu ve korkuyorum çok başına böyle bir şey gelen var mı ?