Merhaba Kızlar
Geçen hafta oğlum 5 ay 20 günlükken hastaneye 2. Doz özel aşılar için basvurdum.
Tuzla Okan Hastanesinde Ali adında bir doktorla görüştük ve tam sınır zamanlarda oldugum icin doktor onaysız iş yapmayayim dedim. Kendisi de hesapladı ve yapmanın daha doğru olduğunu söyledi o sekilde yapmaya karar verdim. Doktor sisteme menenjitleri girmiş ama rota girmemiş aşı odasında ben de çocuğun ustunu basini cikart, bir yandan sakinlestirmek icin oyuncak ara derken agizdan bir sey verip vermedigi detayina bakmadim acikcasi. Evde faturayı görünce hic sistemde girisi olmadigini farkedip cagri merkezini aradim. Aradigimda saat sabah 9 du. Aksama kadar ne arayan ne soran oldu. Tekrar ertesi gunu ben aradim hemsireyle falan konustum sisteme girilmediyse yapilmaz buraya gelin tekrar girilsin dedi. Ertesi gün de havanin firtina oldugu gündü tam da, Acikcasi ayni gun icinde doktora ulasamadigim ve ihmal seviyesi yuksek bir hastanede bir de rota asisi yaptirmak fikri bana hic mantikli gelmedi ben de 2.dozu yaptiramadim. Özel hastane randevusu 10 gunde bir yenilendigi icin de hakkim da gitmis oldu paramla rezil oldum. Hasta ilgisi ve iletisimi sifir olan bir hastane. Hasta haklarina da durumu yazdim ama ne cevap veren var ne de geri arayan :)