Kızlar bebeğim 5 gün sonra 2 aylık olacak. Hep kucağımda pışpışlayarak uyutuyorum yoksa asla dalmıyor. Sadece pışpışlamakta yetmiyor ayakta olmam gerek yoksa uyumuyor. Çok yoruldum tüm uykularında destek olmam gerek tamam destekle uyutayım ama uyuduktan sonra koyuyorum yatağına hemen gözlerini açıyor yine sallamam gerekiyor bi uyku uyuması için saatlerimi harcıyorum ne yapıcam bu durumu nasıl çözücem ? Fıtık var zaten boynumda kollarım çok ağrıyor 😢