zeyneptrk özelde doğum yaptım normal rapor bile vermeyen biri ben de psikiyatriden aldım randevu onlar daha rahat veriyor, kendimi iyi hissetmiyorum dedim çok stresliyim felan. Ben hakikaten öyleyim maalesef ama siz öyle hissetmiyorsanız bile ı tarz cümleler kullanın . Bebeğimi bırakıp işe gitmek korkutuyor felan diyin heyet verebilecek hastane seçin en kötü 10gün rapor verirler