MorVosvos bazen oluyor ağrımda oluyor 😏 artık sıkıntı yapmıyorum Kaderımde. Ne varsa yaşarız zaten kafama çok taktım 😏 şuan çok kötü haldeyım hastalık hastası oldum resmen kafa olarak hiç ıyı degılım
3 doktorada gıttım kötü bırsey demedıler terleme fazla olduğun zaman cıddıye alıyorlar