Kızlar selam , benim kızım 3 yaşında hiçbir zaman etli butlu tombul bir çocuk olmadı gram gram kilo aldırdık hep ortalama ve ortalamanın altında ilerledi kilosu. Porsiyonları çok küçük. İki üç lokma yer doydum der. Küçükken mama hiç vermedim iki yaşa kadar anne sütü aldı. Çevremdeki annelerin çoğu anne sütü artı mama verdi bakıyorum maşallah bebekleri etli butlu seçmiyor yiyor hatta 1,5 yaşında eşimin yeğeni var bizim kızdan fazla porsiyonları falan açıkçası imreniyorum üzülüyorum benimki niye çok zor yiyor diye. Şimdi asıl sorum sizce mama vermek iştahı arttırıp midenin genişlemesine fayda sağlıyor mu ? Eşim diyor ki hata ettik mama verseydik en azından midesi büyürdü iştahlı olurdu diyor ikinci çocuk düşüncemiz var o açıdan merak ediyorum sizin bu konuda yorumlarınız neler ?