9 gün sonra 20 aylık olacak oğlum. Aşırı meme bagımlısı sürekli em em diye geziyor ve pek yemek yemiyor. Sabır taşı aldım acaba memeyi bıraktırsam mı, 2 yaşına kadar devam etsem mi 4 ay kaldı zaten. Çok kararsızım acaba bıraktırdım diye pişman olur muyum diye korkuyorum 4 ay daha dişimi sıksam mı diyorum. Geceleri on kere kalkar memesiz uyumaz. kızlar sizce?