Altusun yorumları nasıl kötü? Benim gördüğüm yorumların hepsi çok iyiydi. Ben bosch alacakken son dk yorumlara güvenerek altus aldım ve iyiki boscha o kadar para vermemişim diyorum. Çok çok memnunum. Hatta annem benden sonra sırf marka olsun diye arçelik aldı asla altus kadar iyi kurutmuyor. 🫠