3 ay 4 günlükken 4. ay atağı başladı . 8 gündür arta arta devam ediyor. Hızını kesmedennn , nevrim döndü
Allah aşkına tamam uyumuyor , direniyor. Bu ağlama ne ??? Migrenim var , çok kötü oluyorum malesef . Anneler , bu atak azalarak devam mı eder ? Yoksa bu hızda mı devam eder 😭 Benim kızım , atağa erken girdi . Erken girdiğimiz için erken çıkar mıyız
Kimsem yok , desteksiz büyütüyorum zorlanıyorum