ysen dgltkn bu benim kızım tam 11 aylık ek gıda asla istemiyor suyu zaten sevmiyordu şırınga ile su vermeye çalışıyorum çok üzülüyorum nolcak böyle diyorum ya
dunnobeck dgltkn Benim bebeğim de çok zor yiyor ama tarhanayı ve yoğurdu çok seviyor, onlarla birlikte sebzeleri de aralara sıkıştırarak yediriyorum. Asla su içmiyor, ağzına geldiği anda kusacak gibi oluyor hatta kustuğu da oldu
ggrqnitt dgltkn benim oğlumda hasta ve iştahsız sadece emmek istiyor. Muz seviyor elime muz veriyorum zamanla yoğurtlu muz, muhallebi meyve derken iyileştikçe de iştahı biraz açıldı. Eğer öyle nir durumsa yumuşak tatlı gıdalar verebilirsiniz
forumungurmesi Benim kızım da 19 aylıkken memeyi bıraktırana kadar nerdeyse sıfır ekran gıda alıyordu. Ama şuan kilosu sağlığı gayet yerinde.