_ke36 İlk aldığım damlanın kıvamı süt gibiydi renk olarak bıtınce 2. Kutuyu aldım bugun kaşığa döktüm rengi şeffaf koku ve tat olarak normal ama rengi neden böyle bilen var mı?
durbakalim _ke36 benimki hafif kırık tonlu ki yeni üretimlerde biraz renk var diye biliyorum.Şuan elimde bulunanda dediğiniz gibi süt renginde.