4 ay 2 günlük kız bebeğim, göz teması kuruyor tebessüm ediyo konuşunca ama sesli gülme ses çıkarma yok. Oyun halısında ya da pusette ya da yatağında oldugunda hiç ses etmiyor sesi cikmiyo öylece bakiyo, gün boyu konuşturmaya çalışıyorum çok konuşuyorum kitaplar okuyorum şarkı söylüyorum ama ya bir defa ihhh diyor ya da demiyor. Çok korkuyorum , böyle bir durum yaşayan oldu mu ? Bebekleriniz açıldı mı sonrasında