Merhaba ben 31+4 de gebelik zehirlenmesi nedeniyle acilen sezaryena alındım. Bebegim 28 haftaya uyumlu 1210 gram dogdu ve hemen küveze alındı. Bir süre süt alımından sonra karnı şişmeye başladı. Sonra indi sonra yeniden sisti dışkısını yapamiyordu. Doktor popodan uyari verince az birsey yapiyordu sonra yine duruyordu. 1 ay boyunca boyle devam etti ve karni birden sismeye basladi oldu davul gibi patlicak zannettik. Baska bir hastaneye sevki yapildi ve acilen ameliyata alindi. Bagirsagini karnindan bir delik acarak dışarı aldilar. Belli bir kiloya gelince iceri alicaklar. Su an da 1600 gram durumu sukurler olsun iyi☺️ Sizde yada yakininizda boyle bir durumla karsilastiniz mi? Beni neler bekliyor tecrubeli annelerden bilgi almak isterim 🥰