user2406 aynı şeyleri dişte yaşıyoruz biz, biberonu ağzına koyunca öğürüyor uyumuyor gece inşeyerek uyanıyor, 6 buçuk aydan beri iki kere yaşadık bunları. İkisinde de peşinden diş patladı. Siz yine de doktorunuza sorun ama. Bu arada kulaklarını da çekiyor