ysen Kızlar bebeğim 11 aylık geceden olan bezini sabah açtım pembemsi kırmızımsı renk gördüm bunu biz yeni doğan zamanında yaşamıştık yeteri kadar doymadığı için şu an neden olur yaşayan var mı acaba
varligibirdertyokluguyara ysen benim kızım sıvıyı az tükettiği zaman öyle oluyor. Bolca sıvı tükettirin . Sürekli su , ayran , hoşaf gibi şeyler teklif edin ara ara bir yudum bile alsa kardır
ysen Derinmom26 hastalığı yakın zamanda atlattık doğru düzgün ne mama ne sıvı içer onla alakalı olabilir mi o zaman ya suyla hiç aramız yok zate birde bez geceden beklediği için olsbilir mi
Derinmom26 ysen hayır dediğim gibi ya vücudu sıvısız kaldığı icin yada idrar yolu enfeksiyonu olduğu için olabilir
beybitolat ysen bence siz her ihtimale karşı doktora götürün. İdrar tahlili alsın. Doktorumuz bize gizli enfeksiyon bile olabiliyor demişti. Sonuçta siz o pembeliği görmüşsünüz
melekveemir ysen eğer başka bi rahatsızlığı yoksa ve gün içinde diğer çişler normalse gece bez uzun süre beklediği için de olabilir diye biliyorum ben. Hatta ağır bi koku da oluyor gibi. Bence bez gece uzun süre değiştirilmediği için bekledikçe renk ve koku oluyor
ysen varligibirdertyokluguyara evet evet kızımda aynı sıvıyla arası yok bugpn takip edeyim bezlerini çok korktum sabah karşılaşınca oturdum ağlıyorum ya
ysen melekveemir bende öyle düşündüm ya bide sıvı çok az alıyor sıpa su içmeyi asla sevmez napcam bilmiyorum
ysen varligibirdertyokluguyara ediyorum zorlada olsa çişinde çok minik gelmiş yine baya zorladım şu içirmeye bakalım nasıl olacak