Merhabalar bebeğim 36 haftalık 25 temmuzda doğdu. Dün verdiğimiz kan tahlilinde alt değeri biraz yüksek çıkmış. Geçmiş dönem alt değerlerine baktığımda düşüş yaşıyor bunun dışındakilerde bilirubin ast gibi değerleri normalde dönmüş. Deneyimi olanlar var mı bu konuda