bademli_puding Kızlaar cumartesi günü evde test yaptım hamileyim dün kan verdim beta hcg 1364 sizce kaç haftalık olabilir
Heymissbon bademli_puding betadan belli olmaz mesela benim 2000 iken 4 haftalikti.. ona gore sizin daha az olmaniz lazim 😅 o yuzden betadan bakilmaz
bademli_puding gizememre tşk ederim üçüncü gebeliğim ama tahlillerden anlamadığım için sormak istedim 😄
gizememre bademli_puding kız senin artık profesyonel olman lazım bu konuda 😂 beta daha çok artışı takip etmek için iyi oluyor canım son adet tarihinden de haftan hesaplanıyor
bademli_puding gizememre Her gebelik ayrı dünya, ben de her seferinde çaylak gibi hissediyorum valla 😅