Kızlar merhaba
Ben ne yapacağımı şaşırdım artık
Aç mı, tok mu, gaz mı, caz mı?
Gece 4te uykuya geçiyoruz.
Öğlen 11 e kadar en fazla emmeye uyanarak güzel bir uyku çekiyoruz. (Bazen bozuluyor)
Ama ondan sonra bir dahaki gece 4 e kadar yani toplam 16 saat boyunca uyuduğu maksimum süre 15 dakika.
Hiç mi yorulmuyor
Şekerleme yapıyor minik minik
Gözler kocaman açılıyor sonra. 15 dakikayı geçmiyor
Evde hiçbirşey yapamıyorum artık
Engelli gibi bir köşede oturuyorum sürekli bebek uyutmaya çalışıyorum
Ne olur bana bir akıl verin çünkü benim aklım yetmiyor gerçekten 😔😩