Gizemtekin İyi geceler hanımlar, çocuğum 3 buçuk yaşında gece öksürmekten kustu. Zorla su içirdim ilaç içiremiyorum istemiyor. Odasına nemlendirici koydum ama öyle nir öksürüyor ki ciğeri çıkacak neredeyse. Acil bir çözüm var mı? 🥺
kahvelikek Gizemtekin İki gün önce instagramda görüp uyguladığım bir tarifi sizinle de paylaşmak isterim bir bütün soğanı ikiye bölüp ay şeklinde kesiyoruz bir saklama kabının tabanını dolduruyoruz ardından soğanların üstüne bal döküyoruz her yerine gelsin sonra öbür yarım soğanı da ay şeklinde doğrayıp ballı soğanlı karışımın üzerine döküyoruz sabaha kadar soğanla bal suyunu salmış oluyor çok kötü kokuyor ama tadı içilebilecek lezzette hatta siz de deneyebilirsiniz bir kaşık verin gün içinde öksürmediğini göreceksiniz denedim kesin çözüm artık antibiyotik kullanmam inşallah günde iki kere verilebilir bal kullanamıyorsanız iki yemek kaşığı toz şeker kullanabilirsiniz maksat soğanın suyunu tatlandırmak acil şifalar diliyorum 🫶🏻🥰
Elif337798 Bir damla vardı adını hatırlamıyorum öksürüğü yarım saate kesiyordu ballı süt verin zaidete mi neydi alerji ilaçlarının yanında veriyorlar kızımda akşam çok öksürünce onu verdim öksürmüyor ama burnu tıkalı zaditen miş kilosuna göre verdim
tecrubeli Elif337798 hemen bi soğanı 4e bölüp başucuna koyun varsa karanfil batırın çok hızlı rahatlatır, onun dışında karabiber pekmez işe yarıyor karabiberi az koyabilirsiniz☺️ benim 5buçuk yaş kızım da aynı bir de grintuss şurup aldık bitkisel o da iyi geliyor
Gizemtekin Zaditenin şurubu var elimde. Normalde veriyorum ama şuan içmek istemiyor bağırıyor içmicem diye. Sabah işe gideceğim uyku tutmadı
Gizemtekin tecrubeli valla biraz karanfil buldum hepsini koydum. Kokarsada koksun napim artık 😁 iyi olsunda önemli olan o
tecrubeli Gizemtekin evet çocuk biraz olsun rahatlasın yeter ki bütün gün çekebilirim ben de o kokuyu😁 ah annelik ne güzelsin🥰 çok geçmiş olsun minik kuşunuza🐣💕