Biz eşimle yaklaşık 5 yıldır evliyiz ama eşimin ailesi ile çok anlaşamadık 2 bebeğim var Allah bağışlasın . Neyse biz öyle böyle iyiydik ailecek . Son 1-2 aydır eşimle düşman gibiyiz evde hergün birşey illaki kırılıyor . Çocuklar hep hasta hiç iyileşmiyorlar son 2 haftadır felakaet kötüyüz eşim bana sinirlendi duvara yumruk attı eli kırıldı alçıda evde 2 bebeğim ve ben hasta olduk ama her gün biri için hastanelerdeyiz ve ben 2 haftadır hep daha kötü oluyorum nefes alamıyorum . Doktorlara gidiyorum iyisiniz diyorlar ama inanın nefes almakta güçlük çekiyorum. Hermeyse köylümüz yaşlı bir amca var arada okuyabilir misin diye rica ediyoruz sağolsun okuyup kızım nazar var çocuklarda vs diyordu ve tanıdık bir hoca yani yaşlı güvenilir para istemez . Geçen gün anneme dedim anne ben hiç iyi değilim çocuklar çok kötü gündem güne kötü oluyoruz bi amcaya söyleyebilir misin okuyabilir mi diye . Neyse gittik amca suya katılacak bi dua verdi bu nedir amca dedim kızım size birşey yapmışlar bunu ailecek için bozulsun diye dedi . Elim ayağım titredi . İnanmam böyle şeylere ama vardı bir terslik belliydi . Hergün dua dinlemeye çalışıyorum ama ev beni bpğuypr . Eşimle hep kavga ediyoruz . Hala iyileşemedik . Ben çok korkuyorum ne yapmış olabilirler bilmiyorum. Hoca dillendirmek istemedi . Nolur yargılamayın bunu kimse ile konuşamıyorum arkadaşım pek yok çocuklardan sonra hep evde tekim