kcs oğlum 18 aylıkken hamile kalmışım kızıma araları tam 27 ay. Güzel bence. Eğer peşine üçüncüye hamile kalmış olmasaydım hatta baya baya iyi bir aralıkmış. Oğlum zorlayan bir çocuk değildi hastalıkları dışında, kızım her şeyiyle zordu. Bunlara rağmen bu aralık bence güzel, arkadaş olmaları ve birbirlerini incitmemeleri itibariyle çok iyi. İkinci ve üçüncüm arası 14 ay mesela, bu aralıkta gerçekten aşırı kavga oluyor. Aralık açıldıkça da yalnızlık ve yenidoğan kardeşe adapte olamama sorunları artıyor.. tercih sizin, ben öneririm. Yetememe diye bir şey asla yok bu instagram uydurması bir söz. Eğer ilk bebeğinize bakım verebiliyorsanız ikinciye de verebilirsiniz anlamına geliyor bu. Anne olmanız ve bu endişeyi taşımanız bile yeterlilik anlamına gelir.