Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 ay 10 günlük sadece anne sütü ile besleniyor ve çok fena hasta oldum , acilde serum aldım ayrıca ilaç kullanıyorum sanki sütüm azaldı gibi 😞ilaç kullanmadan bu hastalığı nasıl atlatabilirim ya da sütüm artsın diye ne yapabilirim, humana içtim ama sanki öksürük yaptı bende , daha önce de içmiştim ama ilaçla aynı zamanda içtiğim için öyle olduğunu düşünüyorum lütfen destek olun