3 4 yaş çocukları evde oyalamak zor oluyor birçoğunuz biliyor. Bende kızımı kreşe verdim biliyorsunuz artık😀 okula gidince rahatça uyuyorum iş yapıyorum falan rahat hissediyorum. Kızımlayken iş yapmak istemiyorum hep ilgilenmek istiyorum. Böyle rahatım dediğim içinde vicdan azabı duyuyorum niye böyle düşündüm diye. Neden böyle bir düşünceye girdim ki