drdane373636 6ayliksa suan zaten tadim asamasindasiniz.yani diliyle tadini alsa yeter.kasik kasik yemesi doyacak kadar miktari artmasi ancak 2 ay sonra olur ögunlere gecmek icin cok erken daha.suan tadim yaparak besinleri ogrenecek alerji var mi yokmu onu goreceksiniz.ayrica öğurmesi iyi bisey cigneme ve yutmayi ogrenecek öyle öyle.tabi besinleri verirken damagı ile ezebilecegi yumusaklikta olmasi lazim herseyi.ama asla blender kullanmayin