İki ay 16 günlük bebeğin var ve tam olarak dünyaya geldiğinin 15. gününde gaz sancıları başladı .zaten buna alışıktık, ilk başlarda sabah beşlere kadar gaz sancıları sürüyordu. sürekli olarak ağlama krizleri katılmaları vardı acillere mi gitmedik polikliniklerde farklı doktorlara muayenemi olmadık. hepsi bu belirtilerin kolik olduğunu söyleyip durdu .gaz damlası sabsibleks kullanıyoruz. aynı zamanda probiyotik kullanıyoruz .SMA mama kullanıyorduk comfort olanı ancak bu haberlerden sonra doktor önerisi ile aptamil proneyseo geçtik .ama daha mama değiştirmeden 2-3gün önce bebeğim de biberon reddi başladı. hem emziriyorum hem de mama veriyorum bebeğime doğduğundan beri .böyle çünkü ilk doğduğunda sütüm yoktu,sonradan geldi.neyse çocukta biberon reddi başladı bildiğiniz ve ağlıyor çocuk mama yememek için . tabi zorla zıplaya zıplaya yediriyorum kilo alımı durmasin diye.aynı zamanda kaka rengi de yeşil oldu.aynı şekil mamayı değiştirdiğim gün kakasının rengi yeşil oldu ama daha yeni mamayı 15 dk önce vermiştim mamayı yedi çocuk kaka yaptı yeşildi. şu anda hala yeşil zaten doğduğundan beri iki günde bir kaka yapan bir çocuk.sanki en başa dönmüş gibiyiz kolik bebekler arabada durur derler arabada bile durmuyor..çingene beşiğinin içinde sallıyorum doğduğundan beri başka türlü uyumuyor. bugünler geçecek mi nasıl geçiyor ne olur bana akıl fikir verin delirmek üzereyim