Eso66 teşekkür ederim 3 haftadır bu hastalıkla uğraşıyorz gerçekten oğlumla o iyilesmisti ama dünden beri ateşi var ama ilk dişini çıkartıyor yavaş yavaş ondan da ateşi olabilir ağrısı dinsin diye de verdm inşallah bu hastalık değildir hasta olmasını istemiyorum çünkü haftaya doğumum oluck bende hastayım ama aklım onda kalsın istemiyorum 😭