Bebeğim bu sıra bi pişiktir gidyor ve çok fazla birazda kilolu kat araları pişim ve o kadar özen göstermeme rağmen yani bu kadar olmuyordu asla şuan çok fazla kremde kullanıyordum özel olarak doktora da danışmıştım ama fayda etmedi galiba anlıyamadım sizler ne kullanıyorsunuz nasıl geçiriyorsunuz pişiği