Bebeğim 19 aylık şu zamana kadar dönem dönem baba dede tedi ( kedi ) mama nene gibi gibi şeyler diyordu ama şu an sadece mama diyor taklit oyun oynama göz teması çok iyi başlarda korktum Otizim falan ama komut alıyor otur kalk kapıyı kapat topu getir ver al vs herşeyi geç oldu çok emeklemedi mesela 12 aylık yürüdü çok aktif ama konuşma hiç yok ebe ekranı kes dedi ama aşırı bir ekran izlemiyor inanın hele şu sırlar sabah kahvaltı verirken açıyorum kaç gündür açmıyorum yemiyor ama bunu da denemek istiyorum yani ne yapacağımı şaşırdım herşeyi yüksek sesle tekrar ediyorum