Aptamil pronarura çok gaz yaptığı için değiştirmeye karar verdim hipp combiotic 1 e geçtim bebişin kakasında yoğunaşma ve renk değişimi var ve huzursuz ama içiyoda mamayı daha önce aptamil de bozuk çıktığında içmedi ve kustu bunda o da yok geçiş sürecinde siz de bunu yaşadınız mı normal mi ?