Bdksbsjsnd İsmine tepki vermiyor hep mutsuz hep yanlız kalmak istiyor sürekli uzanıyor çocuklarla oynamıyor sadece evde biz tekken normal oluyor
gokce_yekta Bdksbsjsnd yani pek normal bir durum gibi değil aslında bir doktor kontrolüne götürebilirsiniz
cokbilmismom Bdksbsjsnd doktorunuz ne diyor bu duruma peki. Sürekli uzanması bu aylarda bana da tuhaf geldi çünkü ben çevremde ve kendi çocuğumun bir dk oturdugunu bile gormuyorumda🤷🏼♀️
bebeklianneee Bdksbsjsnd yani tepki vermemesi hiç mi yada bir oyun oynar bir şey ile ilgilenir iken mi komut alıyor mu
Bdksbsjsnd ranarumeysa şarkı söylediğimde bana bakıp gülümsüyor mama dediğimde yenıma geliyor alkış yapıyor
ranarumeysa Bdksbsjsnd siz bi doktorlar görüşün bence Bdksbsjsnd siz bi doktora götürün bence ekrana falan bakıyorsa uyaran eksikliği olabilir yanlış bir şey de demek istemiyorum ama erken teşhiş önemli inşallah bir şey yoktur içiniz rahat eder
bebeklianneee Bdksbsjsnd yani yan yana örneğin oynayın işte adı Ali ise Ali bak arabanin kapısı diyin bu şekilde bakacaktır bence odaklanmış ise bakmayabilir
atarepla Biraz tuhaf geldi bana da. Eğer yoğun şekilde ekran gördüyse bilemiyorum uyaran eksiği olabilir ama diğer şekilde bir doktor görmeli.