_tugcee 1tosbikinannesiyim Ailemi kendim seçerdim.. çünkü ailemden yana yüzüm hiç gülmedi bu dünyada yapayalnız bıraktılar beni😑
ikicocukannasi 1tosbikinannesiyim evet malesef keşke çadırda yaşasamda oğlum otizmli olmasa hergün sinir krizi geçiriyor ne istediğini anlayamamak normal gelişimini seyredememek çok zor Allah kimseyi evladıyla imtihan etmesin. Para pul çok boş geliyor artık bana
1tosbikinannesiyim ikicocukannasi gerçekten zor rabbim güç kuvvet versin size evladınıza da sağlık sıhhat versin inşallah şifalansın
Tosbik_berram 1tosbikinannesiyim Bir dilek hakkım olsa bir yıl önce ani ölümden kaybettiğim eşim ben henüz hamileyken bebeğimizi görmek nasip olmamıştı keşke babası kızımızı birkere olsa görseydi… Mekanın cennet olsun sevdiğim…
1tosbikinannesiyim Elifeslemada onlar zamanla olur sen olamayacak bi şey dile bak ele geçmez her zaman fırsat 🤣
aleynaderin1 1tosbikinannesiyim toplumun fikrini değiştirdim herkesin kişisel alanı olduğunu insanların size bir şey yaparken zorunda değil insiyatif kullanarak yardım ettiğini ve kimsenin birbirne karışlamamış ve kendi hayatına bakması gerektiğini gereksiz samimiyetlerin yersiz olduğunu anlamalarını isterdim
Deletedmom_968 1tosbikinannesiyim daha fazla dilek hakkım olmasını ve hepsinin gerçekleşmesini dilerdim😂
Dedektifgadget 1tosbikinannesiyim sonsuz dilek hakkı dilerdim çünkü 😏 tek bir dileğim yok Öyle olmasa ömrüm boyunca kızımı ve beni idame edecek kadar para dilerdim inşallah 😂🥰
oglumbuyuyor Dünya çok kötü bir yer oldu bebeğim 44 günlük ve en büyük duam onun güzel bir geleceği olması canının yanmaması okul akran zorbalığı Herşeye strese sokuyor şimdiden umarım herşey iyiye gider
acemianne3 1tosbikinannesiyim bir dilek hakkım olsa kızımla beraber sadece ikimizin olduğu kimsenin bizi ayiramayacagi bulamayacağı bir yere giderdim. Çünkü babası hayırlı biri değilmiş pek onu gördüm. Kızımı da kendimi de bu hayattan kurtarirdim umarım bir gün bunlar olur.🙏🏻