Zamanın iki yıl geriye almak isterdim hamileliğim boyunca ikinci cocuğu istemedim bu sefer onu tüm kalbimle kabul ederdim ne o yıpranır ne de ben yıpranırdıö aldırmak istedim doğana kadar benimsemedim şimdi beş kez ölümden döndü bu yüzden mi diye düşünüyorum. Peşpeşe2 doğum yaptım o zaman lar kaynanam da kalıyorduk etrafın baskısı lohusalık