Merhabalar kızım 26 Şubat’ta bir yaşında olacak kutlama için elbise , dekoru için balonlar vs. Bakıyorum nasıl bir konsept olacağına da henüz karar vermedim trendyoldan filan bakınıyorum sizlerin elbise balon süs vs. Alıp memnun kaldığınız ürünleri yazarmısınız/ atar mısınız görsel de çok güzel olur teşekkür ederim . ( aldığınız yeri belirtirseniz bende oradan incelerim 🌸)