mbabygirlm Uyku zamanı odaya gidiyoruz yatıyoruz sabahtan akşama kadar her şeyi oynuyoruz,yemeğini yiyor,suyunu içiyor,yatağa yatınca yok susadım,oyun oynamadım,bebek almadım,şimdi oyun oynamadım diyor napıcam
Pamukhanim_ mbabygirlm seninki tabi büyük ama ben taviz vermiyorum dans hareketleri alkış falan yapar ben ışığı kapatır kırmızı ışığı açar hadi herkes uyumuş derim sonra uyuturum
oylesinebiri__ mbabygirlm maşallah ben tek bi taneyle kafayı yedim 2 çocuklu annelere hayranım ALLAH yardımcıniz olsun inşallah
mbabygirlm esraalic benimde ikisi uyudu şimdilik küçükte uyuyır yarım saat belki 10 dk sonra ayakta 😀