gizem6767 Gamzosgamzos esım yaptrdı ama neresı olduğunu sorarım ama biraz pahalı sanurım ama asırı guzel memnun
KendiEvimdeDeplasmandayim Gamzosgamzos eşim trump towersta caddede bir dövmeciye yaptırmıştı memnun ama uzun zaman oldu hala aynı kişi mi ya da dükkan duruyor mu bilmiyoruz. İsmini de hatırlamadı mekanın ama 1tane varmış zaten dövmeci
twobabyago bensukocak_ kullanıcı adı, hesabina bi girip bakın isterseniz, harika yapıyor, arkadasimin vücudunu komple doldurdu resmen😂