Kızlar kızım influenza oldu ateşi düşmüyor kusuyor sürekli ağzına bir lokma su bir lokma yemek koymuyor doktor yatıl verdi çocuğum resmen gözlerimin önünde eridi 1,5 kilo verdi bugün üç gün olacak çok kötüyüm şu an durumu daha iyi ateşi yükselmiyor oyun gurubuna gönderiyordum oradan kaptı muhtemelen şimdi sorum şu kızım zaten beslenme sorunu olan iştahsız bi öocuk nasıl toplayacağız ve kışın biz bu çocukları bi yere götüremeyecek miyiz her çıktığımızda bi hastalık buluyoruz 😭 siz kışın evde nasıl vakit geçiriyorsunuz yardım edin özellikle beslenme konusunda