drgkt sizi o kadar iyi anlıyorumki
benim kızımda kasımda 4 yas bitti dogdu doğalı bebeklikten beri eziliyor.baska cocuklar hep elindekini çekiştiriyor,parkta ağır hareket ettiği için ittiriyolardi zamanla sogudu artık kimseyle arkadaşlık kurmuyor krese yolladım ordada ay olarak küçükler bile üzerinde hakimiyet kuruyorlar.millet çocuğunu evde dövüyor bağrış cagris buyutuyo disarda ozguven tavan benimki el bebek gül bebek ama içine kapanık.okulun etkisi olmadı değil ama sadece bir tık